reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

reklama

Náhle traumy vedomia

Malí velikáni Slovenska /časť prvá/

Anna Zboraiová

Malí velikáni Slovenska /časť prvá/

Dr. Jozef Tiso Prvý v poradí malých velikánov sa narodil ako druhorodený syn mäsiara Gašpara Tisa a že ich podľa počtu mal desať. Stalo sa to vo Veľkej Bytči 13. októbra roku pána 1887. Zhodou Božej náhody sa stalo že uzrel svetlo sveta do veľmi nábožnej rodiny. Jej členovia po večeroch miesto rodinných kucapác čítali životopisy svätých.

  • 14. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 616x
  • 38
Prázdno v duši alebo...

Anna Zboraiová

Prázdno v duši alebo...

Neviem či sú to tie správne slová. Dá sa vôbec cítiť prázdno? Prázdno je predsa nič. Ničové nič! A práve takéto nič ma občas premkne.

  • 14. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 980x
  • 16
Ľem tak, bo še nudzim...

Anna Zboraiová

Ľem tak, bo še nudzim...

Ľudze dobri, daktori i šumni. Tak ja biľancuvávam svuj život čtyricetničky.  Prepytujem v nárečovom zneni, bo slušnyobčan ma mocno prosila.

  • 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 596x
  • 132
Étos, Pátos, Argument a Dajobčan...

Anna Zboraiová

Étos, Pátos, Argument a Dajobčan...

Myšlienky, ktoré vystihujú toto krásne slnečné predvolebné obdobie.

  • 4. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 283x
  • 5
Keď kvitne orgován

Anna Zboraiová

Keď kvitne orgován

Vonia celá ulica, voňajú záhrady.

  • 29. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 554x
  • 40
reklama
Varenie z nutnosti...

Anna Zboraiová

Varenie z nutnosti...

séria jednoduchých receptov aby sme od hladu nepomreli...

  • 31. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 531x
  • 59
som len tak mierne...

Anna Zboraiová

som len tak mierne...

v stave neprebudenosti. Dnes mám náladu akoby ma valcovalo stádo ružových slonov. A v mojej mysly sa zmiešava polka s vačíkom a rockmetálom a to všetko mierne šľahnuté jiddishe tradicionálom. Emočne som úplne zmixovaná.

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 326x
  • 2
?

Anna Zboraiová

?

  • 2. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 179x
  • 1
Naučíme ťa myslieť

Anna Zboraiová

Naučíme ťa myslieť

Prišla som na to že neviem čo je pre mňa dobré a poučné. Myslím tým že nerozoznám kvalitu kníh, relácií, filmov z pohľadu tých čo chcú moje dobro, ba čo viac aj moje názory sú pohoršovania hodné.

  • 30. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 385x
  • 3
Zlatá kniha praktického lékařství domácího- Neurasthenie

Anna Zboraiová

Zlatá kniha praktického lékařství domácího- Neurasthenie

Tak som sa pokúsila nájsť ako pred storočím liečili panické stavy a depresie. Zistila som pri skúmaní knihy že všetky tieto choroby sa vtedy spájali pod pojem neurasténia. Rozhodla som sa s vami podeliť o popis a následné liečenie tejto choroby zo Zlatej knihy praktického lekárstva domáceho v pôvodnej češtine.

  • 28. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 2
reklama
Panické stavy-problém sa vrátil

Anna Zboraiová

Panické stavy-problém sa vrátil

Myslela so že som už za vodou keď sa všetko vrátilo, po dlhých šťastných, no povedzme občas aj nešťastných rokoch sa všetko vrátilo. To všetko by sa dalo definovať dvoma slovami "panické stavy".

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 725x
  • 14
Prestala som...

Anna Zboraiová

Prestala som...

  • 5. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
  • 1
Steveho pupákofóbia

Anna Zboraiová

Steveho pupákofóbia

  • 16. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 344x
  • 0
Krivica

Anna Zboraiová

Krivica

  • 19. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu