reklama

Prudká úvaha o vlastnej dôležitosti

Poviem vám som sebakritická, často aj sebareflexná:) Aj keď s obľubou píšem jednoduché články s minimálnou výpovednou hodnotou tak ma to vytešuje. Sú síce niekedy neuveriteľne naivné, sentimentálne, tvrdé a málokedy kontroverzné. Podotýkam že vo viacerých prípadoch s gramatickými chybami a príšernou štylistikou. Dámy a páni to som ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Takže o čo vlastne ide? Už poriadne dlhú dobu si všímam urazené reakcie budúcich literátov na svoje články. A tá urazenosť je chyba vážení!Moje prvé reakcie na moje články som tiež ťažko predýchavala, veď ako je možné že ma kritizujú nechápu?Ale čo sa nestalo? Zrazu som zistila aká je ohromná zábava jemné nuansy na nesúhlas a invektíva. A taktiež som si uvedomila že nemôžem očakávať aby sa každý rozplýval nad mojou namáhavo spísanou tvorbou. Tak som si zriadila zjednodušený koncept:1.neurážam sa aj keď mám neutíchateľné nutkanie2.môj názor nemusí byť zlý ale ani jedine správny3.negatívne príspevky oponentov môžu priniesť pozitívny poznatok4.trolovia sa vyskytujú všade, buď si ich nevšímam alebo ich beriem ako zábavu5.vlastné znalosti nediskvalifikujú znalosti oponentov6.moje pocity nie sú dôležitejšie ako pocity iných?7.všetko už bolo napísané, záleží ako to interpretujem ja8.keď niečo neviem tak o tom nepíšem9.netvrdím že to píšem pre seba a s ľahkosťou to publikujem na celoslovenskom blogu10. najdôležitejšie: neberiem sa príliš vážne

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu