reklama

Len pre ten pocit?

Dnes som sa rozhodla pre dobrosrdečnosť. Ale naozaj je to tak? Darovala som dve poukážky na zľavu v média klube slečne pred kníhkupectvom. Bola by to dobrosrdečnosť, keby som si tie knihy mohla kúpiť sama. Ale nemohla, ani tie poukážky by mi nestačili aby som kúpila vysnívanú knižku. Moje financie na to nemajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Dnes som darovala tri obrovské tesco igelitky obnoseného šatstva rodine bez príjmu, mám dobrý pocit aj keď sú pár dní pred sviatkami radosti, pokoja a lásky a ja mám v peňaženke nulu, v mysli morbídne myšlienky a strácam nádej v príjemný zajtrajšok. Necítim sa dobrosrdečná, len hrozne, hrozne unavená zo života.

Dnes sa cítim tak zle aj keď som niekomu možno pomohla že hádam už bude len lepšie a keď nie tak to už nechcem zažiť.

Dnes som kúpila z posledných peňazí chleba a polovičku darovala obecnému bezdomovcovi lebo plakal pred obchodom že nemá na chleba. Prišla som domov a zaplakala nad sebou...

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu