reklama

Asi mu prestávam rozumieť...

Syn je chorý, manžel dostal neznámu kožnú alergiu, začal sa školský rok. Šmarjá, sranda, všetko sa dá vydržať, hlavne pod sedatívami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Cez posledné mesiace som zistila že prestávam rozumieť svojmu prvo a zároveň poslednorodenému potomkovi. K tomuto poznaniu som prišla náležitým pozorovaním a bádaním jeho správania. Minule sa zo zaujatím hrabal v počítači lebo sa vraj nejaké tintítko v procesoroch pokazilo. Keď bol hotový, prišiel za mnou aby som mu otvorila konzervu lebo po jeho snahe otvorenia tej nemožnej veci sa otvárak zlomil a konzerva nadobudla tvar rugbyovej lopty.

Keď bol malý tak vyliezol na každý strom. A z každého stromu aj väčšinou zletel. Čo mu nebránilo v ďalšom lezení. Minule som chcela aby sa vyštveral na povalu pre starodávne rodinné chodítko. Švagrinino vnúča sa učí chodiť. Na tvári sa mu zjavil splašený výraz: "A čo keď sa šmyknem z rebríka ???"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako štvorročný sa tmolil za nami pri sadení zemiakov. Keď sme sa otočili tak sme zistili že vyzbieral zemiaky do vedierka a hrdo nám hlásil: "pozbieral som komperky, ktoré vám vypadli. " Tohtoročná jar a sadenie komperkov.

"Ideme sadiť zemiaky"

"Ja sa musím učiť"

"Che???"

"No fakt."

N druhý deň priniesol päťku zo slovenčiny , vysvetlenie veľmi prozaické, vraj zabudol že sa mal učiť slovinu a on si zopakoval fyziku. Zistila som že môj syn trpí chvíľkovým zabúdaním s poddiagnózou účelové zabúdanie.

"Kedy si mal byť doma?"

"Zabudol som mami, prepáč."

"A mami ešte si mi nedala vreckové."

"Čo vravíš, nepočujem ťa?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Vreckové mami!!!"

"Asi som zabudla a nepamätám si kde som dala peňaženku a čo vlastne chceš? Nepamätám sa."

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu