reklama

By si sa čudovala...

Mi riekol môj mladý....obed sa dováral, povedzme že potreboval len doladiť...tak som k nemu postavila sobášeného...rád sa tvári užitočne a dôležito.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A ja som sa nasáčkovala k potomkovy pred televízor....zo záujmom prepínal kanály a podľa unudenej tváre mal chuť vykecávať. Ktorá matka dospelého potomka sa neuchopí príležitosti???On sa rozhodol že ma zasvätí do tajov chlapčenských kecov. Potajomky som prevrátila oči. Veď len kecaj dieťa dospelé.Vraj by som sa čudovala o čom všetkom debatujú. Vymenoval mi najdôležitejšie témy:-politika, viera, pápež, dievčatá-zdravotníctvo, zahraničie, dievčatá-financie, dlžoby štátu, dievčatá-stres, depresie, čierny humor, dievčatá-preafektovanosť, liberáli, konzervatívci, dievčatá-gayovia, lesbičky, názory, dievčatá-šport, trapasy, móda...dievčatáNie je to s nimi také zlé...aj keď sa to občas nezdá ale oni , tá naša mládež premýšľa.

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu