reklama

Homo periculum sapiens

lebo pozitívny život potrebuje aj negatívne nálady...lebo mať občas náladu pod psa človeka posunie v pred...lebo pozitívne myslenie potrebuje aj negatíva...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Poďme smokingovať, svet je už aj tak dosť presmokingovaný...Nervy mám už dosť zaťažené, prečo Bože dovolíš aby mi ich ešte aj žrali...Napľuj fľandre do očí a ona si myslí že prší...Je úžasné že deň za dňom je mi lepšie ale kedy mi bude dobre?...Keď už ma má šľachnúť tak poriadne a nie len tak napoly...Máme mlčať alebo len držať hubu?!

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu