reklama

Asi som z Centauri, lebo z Venuše určite nie

Dnes som sa cez obedňajšiu prestávku v práci, rozhodla len tak v záchvate ničnerobenia prečítať si časopis. Vraj pre ženy. Občas mám totiž nutkanie byť kúlová a trendy a hustá. Väčšinou sa potom očastujem nespisovnými slovami na štyri či päť písmen alebo tie slová spojím do vety. Som totižto expert v samourážaní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Takže článok predostieral stopercentné rady ako si udržať manželstvo. Už to ma malo zastaviť ale nie, kdeže, ja som sa to rozhodla prečítať. A tak mi treba! Už len slovné spojenie "udržať si manželstvo" vo mne evokuje slovné spojenie "udržať moč." Manželstvo by sa nemalo udržiavať ale pestovať.Zaradila som svoje vydaté známe do dvoch kategórií:-som vydatá, kašlem na to čo si myslí, už sa z toho nevyvlečie-som vydatá, aj dušu si vypľujem aby bol spokojnýTakže po prečítaní toho sadomasochistického článku kde sa radilo ako v bikinách prestierať olovrant manželovi ktorý sa vrátil spotený z práce, nezabudnúc na to aby som mala paprče po umývaní riadu namaľované som sa rozhodla že spíšem svoje nerady. Nerady, lebo milí pozemšťania dámskeho pohlavia, ani po dvoch desaťročiach manželstva by som sa neopovážila radiť do cudzieho manželstva. Sú to vlastné tipy ako sa zbytočne nesamonasierať.1.Nikdy sa nepýtam nad čím rozmýšľa ak nie som pripravená rozprávať o témach ako šport, politika a finančná situácia.2.Nedeľa-športový deň, to je ako daňové priznanie, môže sa ofrfľať ale nedá sa to zmeniť, vzala som nedeľu na vedomie.3.Nikdy mu nedávam otázky na ktoré nechcem odpoveď. Lebo by som mohla dostať odpoveď čo sa mi nebude páčiť.4.Ak sa ma spýta že čo mi je, tak mu nepoviem že nič lebo sa potom aj správa tak akoby mi nič nebolo len preto aby z toho nevznikla domáca lietavica.5.Keď si vezmem do hlavy pri pohľade do zrkadla, že som moletnejšia o kilo, tak ho nežiadam aby to vyvrátil. Buď uverím vlastným očiam alebo si dám prekontrolovať zrak.6.Nepýtam sa ho čo sa stalo pred mesiacom, lebo všetko čo sa stalo pred viac ako dvoma dňami stráca zmysel./okrem športových výsledkov/7.Odpoveď áno alebo nie je rozvitá veta. Viac sa rozvinúť nedá.Asi som z Alfa Centauri, lebo z Venuše určite nie. V prípade že sa v tomto článku spoznali niektoré centaurianky tak je to v lepšom prípade náhoda a v tom horšom paranoja...

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu