reklama

Obyčajné nedeľné chvíle

O tom ako je nedeľa deň pokoja. šomrania, spokojnosti a reptania. A hnusných nedeľňajších nákupov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Normálna nedeľa. Nechce sa mi vstávať. Ono mne sa nechce vstávať ani v bežný deň lebo som nočný zhýralý žrút programov, kníh a diskusií, záleží na stave mysle.

Takže strašne sa mi v nedeľu nechce z postele ale prekonávam to. Ani nie tak silou vôle ako šramotením sobášeného, ktorý vstáva div nie o štvrtej nadránom. Kus chleba s maslom a poďme na omšu. Nabaliť kabelu modlitebnou knižkou, peňaženkou a igelitkami. Trielime do kostolíka na poslednú chvíľu, to je naša vizitka. Málo ľudí, ospalé tváre, sem-tam úsmev.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyjdeme z kostola a poďme do susedného marketu na nákup. Chlieb, minerálka, keksíky a dnes toaletný papier, lebo sa akosi minul. Toaletný papier sa zvláštnym spôsobom minie v nedeľu. Dobehávam domov aby som pomaly a v kľude dovarila obed. Musím sa snažiť aby som bola dostatočne pomalá ináč by som musela sledovať o kus dvanásť a taký masochizmus moja psychika neznesie. Zapnem rádio a zrazu počujem úpenlivú prosbu : Prosím, nenakupujte v nedeľu, nedeľa je deň pokoja.

Ale veď ja som pokojná a spokojná. Mám chlieb, vodu a hajzel papier. Bola som na omši, zmeškala obedňajšie televízne emerikum, stihla Poirota . Našomrala na syna a manžela, oni nareptali na moje šomranie. Proste bežná nedeľa, voľný deň. Musíme predsa dobehnúť celotýždenné omeškania keď nie sme spolu.

Anna Zboraiová

Anna Zboraiová

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinujú ma matky, ktoré napomínajú svoje deti potichu a oni ich poslúchajú.Mám svoje názory na veci okolo seba ale ak sa zmýlim uznám svoj omyl a nežijem v ilúzii o svojej pravde. Zoznam autorových rubrík:  Ómamine receptyNáhle traumy vedomiaAnnikine fejtónySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu